A Krater egy csapat alapú szerepjáték, ami színes poszt-apokaliptikus világban játszódik. Ötvözi a harci mechanizmusát az akció-RPG, a klasszikus felülnézetes old-school RPG és RTS játékok terén. A címből
adódóan egy hatalmas kráterben fogunk mászkálni egyszerre 3
karakterünkkel. Hármuk együttműködésére lesz szükség ahhoz hogy bizonyos
feladatokat megoldjunk.
A történetről röviden: Egykor a harmadik évezredben, a Föld népességének többsége elpusztult a nukleáris robbanás okozta viharoktól, földmozgásoktól, valamint a biológiai fegyverektől és mindent felemésztő nano-rajoktól. Egy apokaliptikus csillagközi háború, köznyelvben Untergang, sújtotta a világ minden emberét. A civilizáció összeomlott, és az emberiség a kihalás szélére került a földön.
Évszázadok teltek
el, a Föld megváltozott, a katasztrofális "koktél" teljesen tönkretette,
amit elengedtek a szerencsétlen bolygón. A túlélők ősei sokféle primitív
társadalmat alkottak, miközben folyamatosan harcoltak a még megmaradt
erőforrásokért. Az sokféle okok és események gyors láncolata az
Untergang, valamint az ez előtti történelem, feledésbe merült.
A
játékban van Online és Offline funkció. Sajnos az Online funkciót nem
bírtam kipróbálni, mert a béta alatt még problémás kicsit, így sajnos
nem tudtuk meg egyelőre hogy mit takar, de az Offline tökéletesen
működött. A játéknak a grafikáját illetően senkinek sem lehet panasza.
Ennek a stílusú
játéknak tökéletes még 2012-ben is. Jó pont, hogy a kamera állás
forgatható illetve ki és rá zoomolhatunk. A zoomolásnál nem igazán
romlik a textúra minősége. Viszont ehhez a grafikához egy kicsit
nagyobbacska gépigény is társul, de talán a mai világban már nem
okoz annyira gondot. CPU-nak egy 2 magos procit kér ami legalább 2.4
GHz-en ketyeg, memóriából 2 GB-ot eszik, videókártyából SM4.0-ást
igényel GeForce 8 ezres szériától és Ati/AMD 2 ezres szériájától. DX
10/11-en fut a játék úgyhogy aki még mindig WIN Xp-t használ annak
sajnos nem fog indulni. Rossz pont a bétában egyelőre hogy az opciókban
csak a felbontást és a grafika minőségét lehet állítani, semmi egyebet.
Se bill. kiosztást, se hangot nem lehet állítani.
Amikor elindítjuk a játékot egy amolyan barbár féleséggel kezdünk, és miután megöltük első ellenségünket csatlakozik hozzánk egy gyógyító. Pár lépéssel később kapunk még egy társat aki az elektromossággal és puskáival küzd az ellenség ellen. Jól kidolgozott craft-rendszert ígértek ahol tárgyakat "hegeszthetünk össze magunknak. Béta alapján szerintem sikerült megvalósítani. Lehet nem olyan mértékben mint amennyire az ember képzelete elengedné magát, de azért lehet mit fabrikálni. Mindegyik karakternek van 2-2 képessége amivel igazán odasózhatunk az ellenek vagy éppen gyógyíthatjuk csapattársunk. Ha egyik karakterünk K.O lesz az egyik csata során, csak akkor tudjuk magához téríteni hamár el tettük láb alól az ellent. Különböző upgrade-eket is dropolnak az ellenfelek. Ezek az upgradek növelik karaktereink tulajdonságait. Amikor egyik területről utaznánk egy másik akkor egy amolyan világ térkép jön be a könnyebb és gyors navigálás végett. A barlangokban lévő mászkálás is igen élvezetes. Szépen ki vannak ott is dolgozva a dolgok.
Hangok, azok a fránya hangok a fejemben. Félreértés ne essék, még nem őrültem meg, csak fülest használok, jobban kijönnek a környezeti halkabb hangok. Vegyük például amikor leküldtek minket patkányt irtani a pincébe, a fejünk felett hallani lehetett a padló nyikorgását amin mászkálnak, és egy törött csőből csöpögő vízet. A városon belül is változatosak a hangok. Például amikor elhaladsz a vár mellet, lehet hallani a bömbölő zenét, a város alsóbb részén a csirkék garázdálkodnak és van aki fúr-farag.
A játék menet is teljesen rendben van. Valóban szükség van a 3 karakter kooperációjára, mert ha egyesével küldöd őket harcba akkor isten nyugosztalja őket. Ha keveseljük némelyik harcosunk életét akkor "Medikust" alkalmazva feltöltjük a többiek életét.
Most még csak egy Béta fázisban lévő játékról beszélünk, de elég hosszú ideig el tud vele időzni az ember. Még ugyan nem elérhető minden, de meg merem kockáztatni és amondó vagyok hogy akár többször is végig játszanám. Hát ha még aktiválódik az online funkció.
A Krater Június 12.-én jelenik meg.
Pro:+ Remek grafika
+ Tökéletes hangok
+ Poszt-apokaliptikus környezet
+ Újrajátszhatóság
Kontra: - Minimális opció beállítások
- Random kilépések
- Online funkció hiánya
- A menü kimerül a "Press Enter" szócskában
( Mind ez a béta fázisú KRATER-re vonatkozik. Június 12.-én kiderül minden)
Ezen cikk megtalálható a Hungamer.net-en, és ha már arra jársz ne habozz megnézni sok-sok játék tesztjét és híreit. De találhattok itt még filmekről szóló híreket is.
A történetről röviden: Egykor a harmadik évezredben, a Föld népességének többsége elpusztult a nukleáris robbanás okozta viharoktól, földmozgásoktól, valamint a biológiai fegyverektől és mindent felemésztő nano-rajoktól. Egy apokaliptikus csillagközi háború, köznyelvben Untergang, sújtotta a világ minden emberét. A civilizáció összeomlott, és az emberiség a kihalás szélére került a földön.
Zoom Out |
Zoom In |
Világtérkép |
Amikor elindítjuk a játékot egy amolyan barbár féleséggel kezdünk, és miután megöltük első ellenségünket csatlakozik hozzánk egy gyógyító. Pár lépéssel később kapunk még egy társat aki az elektromossággal és puskáival küzd az ellenség ellen. Jól kidolgozott craft-rendszert ígértek ahol tárgyakat "hegeszthetünk össze magunknak. Béta alapján szerintem sikerült megvalósítani. Lehet nem olyan mértékben mint amennyire az ember képzelete elengedné magát, de azért lehet mit fabrikálni. Mindegyik karakternek van 2-2 képessége amivel igazán odasózhatunk az ellenek vagy éppen gyógyíthatjuk csapattársunk. Ha egyik karakterünk K.O lesz az egyik csata során, csak akkor tudjuk magához téríteni hamár el tettük láb alól az ellent. Különböző upgrade-eket is dropolnak az ellenfelek. Ezek az upgradek növelik karaktereink tulajdonságait. Amikor egyik területről utaznánk egy másik akkor egy amolyan világ térkép jön be a könnyebb és gyors navigálás végett. A barlangokban lévő mászkálás is igen élvezetes. Szépen ki vannak ott is dolgozva a dolgok.
Hangok, azok a fránya hangok a fejemben. Félreértés ne essék, még nem őrültem meg, csak fülest használok, jobban kijönnek a környezeti halkabb hangok. Vegyük például amikor leküldtek minket patkányt irtani a pincébe, a fejünk felett hallani lehetett a padló nyikorgását amin mászkálnak, és egy törött csőből csöpögő vízet. A városon belül is változatosak a hangok. Például amikor elhaladsz a vár mellet, lehet hallani a bömbölő zenét, a város alsóbb részén a csirkék garázdálkodnak és van aki fúr-farag.
A játék menet is teljesen rendben van. Valóban szükség van a 3 karakter kooperációjára, mert ha egyesével küldöd őket harcba akkor isten nyugosztalja őket. Ha keveseljük némelyik harcosunk életét akkor "Medikust" alkalmazva feltöltjük a többiek életét.
Most még csak egy Béta fázisban lévő játékról beszélünk, de elég hosszú ideig el tud vele időzni az ember. Még ugyan nem elérhető minden, de meg merem kockáztatni és amondó vagyok hogy akár többször is végig játszanám. Hát ha még aktiválódik az online funkció.
A Krater Június 12.-én jelenik meg.
Pro:+ Remek grafika
+ Tökéletes hangok
+ Poszt-apokaliptikus környezet
+ Újrajátszhatóság
Kontra: - Minimális opció beállítások
- Random kilépések
- Online funkció hiánya
- A menü kimerül a "Press Enter" szócskában
( Mind ez a béta fázisú KRATER-re vonatkozik. Június 12.-én kiderül minden)
Ezen cikk megtalálható a Hungamer.net-en, és ha már arra jársz ne habozz megnézni sok-sok játék tesztjét és híreit. De találhattok itt még filmekről szóló híreket is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése